Welkom

Hartelijk welkom op de website van de PKN Gemeente Nieuw- Buinen,Buinerveen en Drouwenermond

De website is er voor u !
De website is bedoeld voor jong en oud, om informatie te delen op een handige en moderne manier.
We streven ernaar dat de website voor u ook één van die ontmoetingsplekken is van het gemeente zijn.

Graag nodigen wij u uit om te kijken naar de diverse onderwerpen.
U kunt elkaar inspireren op diverse manieren.
U kunt onze agenda raadplegen, het kerkblad  lezen, leuke foto’s bekijken, het werk van onze commissies en kerkenraad volgen etc. etc.

Wij willen een gemeente zijn waar mensen Jezus Christus leren kennen, Hem samen volgen en van Hem getuigen. De liefde van God is de bron van ons gemeente-zijn. Zijn liefde zoekt ieder mens. Daarom is Jezus Christus in deze wereld gekomen. Wanneer wij zijn liefde ontdekken, verandert dat ons leven. Het geeft ons ook aandacht voor elkaar. En samen willen wij graag zoveel mogelijk mensen in onze omgeving in die liefde van God laten delen.

Onze gemeente is volop in beweging van jong tot oud. We willen naar elkaar omzien en met elkaar meeleven. Het is een plek om anderen te ontmoeten en ervari
ngen uit te wisselen. Maar ook om geïnspireerd, bemoedigd, uitgedaagd en getroost te worden.

We hopen dat dit ook voor u en jou zal gelden!

Iedere zondagmorgen is er om 9.30 uur een kerkdienst in onze kerk aan de Kerklaan 1 Soms zijn er ook ‘s avonds diensten met een speciaal karakter. Daarnaast zijn de gemeentekringen belangrijk. Dit zijn kleine groepen die elkaar regelmatig ontmoeten. Een uitstekende plek om met anderen in gesprek te raken over het geloof. Voor jongeren zijn er eigen activiteiten. We vertellen u er graag meer over.

Van harte welkom!