W4U

Weet je dat je binnen onze kerk aan allerlei dingen mee kunt doen?

Vind je het leuk om iets met kinderen te doen? Dan zou je als kinderdienstleiding mee kunnen helpen. Of bij de oppasdienst.

Ben je meer van de techniek? Dan zou je mee kunnen doen in het beamteam.

Ben je muzikaal? Heel fijn, want bij het combo kunnen ze ook wel muzikanten gebruiken.

Heb je nog niet ontdekt wat je talent is? Misschien vind je het leuk om mee te denken over jeugddienst.

Voor 12-15 jarigen en 16-18 jarigen doen we catechese. Wij noemen het 5×45.

Dat is een serie van 5 bijeenkomsten van 45 minuten waarin we met elkaar nadenken en praten over God, de bijbel, de kerk of over andere dingen die belangrijk zijn in het leven van tieners.

We vinden het belangrijk dat je contact kunt hebben met leeftijdsgenoten in de kerk. Dat hoeft zeker niet alleen op de zondag.

W4U biedt activiteiten aan om elkaar te ontmoeten. Ont-moeten. Gezellig chillen of een avondje op stap. We zijn ook gewend om het seizoen te starten met een kampweekend.

We melden ons regelmatig aan bij een Challenge waarmee we  tegen andere jeugdgroepen in Nederland een wedstrijd doen.

Kortom: genoeg actie !!